Middenstand Paal in de vereniging van de Ondernemende Paalse Middenstanders. Zij willen de lokale handel stimuleren, organiseren allerlei activiteiten en fungeren als gezamenlijke spreekbuis naar het stadsbestuur van Beringen.
Met 'Paal Vlamt' , de opvolger van de kerstboomverbranding, brengen ze verbinding en warmte in de koude wintermaanden. In de kerstperiode realiseren ze via de 'wensboom' wensen van dorpsgenoten die het minder gemakkelijk hebben. En ook bij VIVA Paal dragen ze altijd hun steentje bij.
website: www.middenstandpaal.be
contact:
